ANNULEREN
- Wanneer u een afspraak wil annuleren vragen wij u dit minimaal 24 uur vooraf te doen. Dit kan u zelf onderaan in de bevestigingsmail doen, telefonisch of in het salon. Dit kan niet via onze social media kanalen.
- Indien u een afspraak heeft op maandag en deze wil annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.
- Bij annuleringen op een later tijdstip wordt er 50% van de behandelprijs aangerekend als annulatiekost.
- Wanneer u niet komt opdagen, zonder ons te verwittigen (no show) zal de behandeling voor 100% aangerekend worden. Dit omwille van wederzijds respect. De gereserveerde plaats kunnen we niet meer invullen. Vaak moeten we klanten teleurstellen vanwege een volle agenda. Het is dan heel jammer als we dat plaatsje eigenlijk aan iemand anders hadden kunnen geven.
BETALINGEN
-
- Bij ons kan u betalen met contant geld of via de Bancontact-applicatie op uw telefoon.
- Komt u van een ander salon voor een bijwerking van nagels of wimpers wordt er automatisch een nieuwe set aangerekend.
HYGIENE
-
- Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven. Wij verwachten van onze cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
- Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd.
AFSPRAKEN
- Afspraken worden enkel online of telefonisch vastgelegd. Dit kan niet via onze social media kanalen.
TIMING
- Gelieve op tijd op uw afspraak te komen. Als u te laat zal zijn, gelieve dan telefonisch te verwittigen.
CADEAUBONNEN
- Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 6 maanden. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden.
- Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed
- Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.
- Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
CADEAUBONNEN
Wij doen er alles aan om goede kwaliteit, diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs dat u het ons laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.